пʼятницю, 31 березня 2017 р.

Психологічна адаптація першокласника до школи.
Показники хорошої психологічної адаптації дитини до першого класу – це коли дитина в школу йде з радістю, він з охотою і терпінням готує уроки, регулярно і щиро розповідає батькам про всі шкільні події та заняттях. Якщо ж реакція на школу зворотна, то це є свідченням поганої психологічної адаптації першокласника до школи і сигналом для батьків, який вказує, що дитина потребує їхньої допомоги.

І тато, і мама повинні вникати в ті проблеми, про які розповідає першокласник. Якщо ж він взагалі не хоче говорити про школу, то слід коректно дізнатися причини такого небажання, можливо, сходити в школу і поговорити з учителем.
Не можна в адаптаційний період підвищувати голос на дитину, а тим більше висміювати і соромити його. Не мають рації в корені батьки, які в цей час приводять в приклад інших дітей, які краще справляються з процесом навчання. Після таких порівнянь діти, як правило, ще більше замикаються в собі і не хочуть ділитися з батьками своїми переживаннями і тривогами. А ще вони можуть затаїти ненависть до своїх однокласників, які, за словами батьків, і в школі самі з усім справляються, і англійську вчать, і в музичну школу ходять.
Підтримка і похвала, спокійний тон спілкування з першокласниками повинні бути притаманні їхнім батькам. Діти, відчуваючи підтримку батьків, краще справляються з психологічною адаптацією, демонструють хоч незначні, але успіхи. Їх завжди необхідно заохочувати і помічати. Фраз “потім подивлюся” або “мені ніколи” не повинно бути в лексиконі батьків першокласників. Хваліть дитину за те, чого він навчився, що прочитав, в чому удосконалився.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Табір